Grajewo: Budowa targowiska miejskiego przy ul.Dwornej w Grajewie
Numer ogłoszenia: 117077 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grajewo , ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 273 0 800, faks 86 273 0 803.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa targowiska miejskiego przy ul.Dwornej w Grajewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na wykonaniu następujących elementów robót: 1)Wykonanie utwardzenia terenu targowiska wraz z parkingiem i ogrodzeniem, w tym: - wymiana gruntu, - podbudowa betonowa, - nawierzchnia z kostki betonowej 8cm, - nawierzchnia z kostki betonowej 6cm, - krawężniki i obrzeża, - ogrodzenie z siatki oraz bramy wjazdowe, 2)Roboty sanitarne, w tym: - przyłącze kanalizacji sanitarnej do budynku administracyjno-sanitarnego, - przyłącze wodociągowe + hydrant p.poż., - kanalizacja deszczowa, - instalacja kanalizacyjna w budynku administracyjno-sanitarnym, - instalacja wodociągowa w budynku administracyjno-sanitarnym, - instalacja centralnego ogrzewania w budynku administracyjno-sanitarnym - instalacja wentylacji w budynku administracyjno-sanitarnym, 3)Budowa wiaty stalowej o długości 62mb, w tym: - roboty ziemne, - roboty betonowe, - konstrukcja stalowa wiaty, - konstrukcja pomieszczenia wiaty, - roboty wykończeniowe, 4)Budowa wiaty stalowej o długości 16mb, w tym: - roboty ziemne, - roboty betonowe, - konstrukcja stalowa wiaty, - roboty wykończeniowe, 5)Budowa budynku administracyjno-sanitarnego, w tym: - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, - roboty betonowe, - roboty izolacyjne, - wykonanie konstrukcji ścian, - wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, - roboty w zakresie stolarki budowlanej, - pokrywanie podłóg i ścian, - roboty malarskie i szklarskie, 6)Wykonanie oświetlenia targowiska oraz instalacji elektrycznych w budynku administracyjno-socjalnym. 7. Wykonawca powinien odtworzyć istniejące nawierzchnie utwardzone w ul.Dwornej, które będzie zmuszony rozebrać w czasie prowadzonych przez siebie robót. 8. Płyty pochodzące z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany ułożyć w uzgodnieniu z Zamawiającym na terenie targowicy przewidzianym do realizacji w II etapie. Wykonawca zobowiązany jest również dokonać oznakowania pionowego miejsc parkingowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.21.00.00-2, 45.22.30.00-6, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 30000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie, okolicznościach i na n/w zasadach: 1) zmiana terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w następujących przypadkach: a)wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, b)koniecznością usunięcia błędów w dokumentacji projektowej ujawnionych w trakcie realizacji inwestycji oraz związaną z tym koniecznością przeprojektowania dokumentacji projektowej w tym zakresie, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, c)wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedza techniczną (fakt ten musi być potwierdzony przez Inspektora Nadzoru), d)działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. We wszystkich przypadkach określonych w punktach określonych w punktach od lit. a do e, termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności. Powyższe musi być udokumentowane stosownymi protokołami. 2)zmiana wynagrodzenia w przypadku: a)zmniejszenia zakresu robót wskutek zmian w dokumentacji projektowej, wprowadzonych w trakcie realizacji inwestycji, w związku z koniecznością usunięcia ujawnionych błędów dokumentacji. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o wartości robót, o które pomniejszono zakres przedmiotu umowy. Wartość tych robót zostanie wyliczona na podstawie aktualnych informacji o cenach czynników produkcji, w tym: - ceny najmu sprzętu budowlanego i materiałów budowlanych zostaną przyjęte z Serwisu Informacji Cenowych Budownictwa wydawnictwa ORGBUD serwis - Informacyjny Zestaw Cen Czynników Produkcji Budowlanej za II kwartał 2012 r. - ceny średnie (dla s), ceny średnie z K2 (dla materiałów). W przypadku braku cen materiałów i sprzętu w w/w serwisie, ceny będą przyjmowane wg wartości rynkowej w Grajewie. - stawka robocizny kosztorysowej dla wszystkich rodzajów robót (R) przyjęta będzie w wysokości 12 zł / h - wskaźnik narzutów pośrednich (Kp) dla wszystkich rodzajów robót zostanie przyjęty w wys. 65% - wskaźnik narzutu zysku (Z) dla wszystkich rodzajów robót zostanie przyjęty w wys. 8%. Kalkulacja cenowa winna być sporządzona metodą szczegółową w oparciu o nakłady rzeczowe określone w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub kalkulacji własnej, zaakceptowanej przez Zamawiającego. b) ustawowej zmiany podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmiany stawki tego podatku 3)wprowadzenia robót zamiennych , które nie wykraczają poza zakres przedmiotu zamówienia w sytuacji: a) konieczności zmiany materiałów pod warunkiem, że zmiana ta będzie wynikała z niedostępności na rynku tych materiałów, spowodowanej zaprzestaniem produkcji, lub wycofaniem z rynku. Parametry techniczne i funkcjonalne użytych materiałów zamiennych nie mogą być gorsze od materiałów zamienionych. b) konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, c) usprawnienia procesu budowy, d) usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej w celu uzyskania założonego efektu użytkowego. Powyższe zmiany nie mogą powodować wzrostu wynagrodzenia. 4)zmiana Podwykonawcy robót, dzięki któremu Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu jest możliwa pod warunkiem, że Zamawiający wyrazi zgodę na taką zmianę, a nowy Podwykonawca spełnia takie same warunki jak Podwykonawca pierwotny. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt 3 i 4 jest złożenie uzasadnionego i udokumentowanego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i sporządzenie przez strony stosownego protokołu. Okoliczności przewidziane w punktach od 1 do 4, stanowiące podstawę zmiany umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.um.grajewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Grajewo 19-200 Grajewo ul.Strażacka 6A pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Grajewo 19-200 Grajewo ul.Strażacka 6A pok. nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane przy dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie