Grajewo: Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-603/11 pn. Więcej umiem oraz wiem-program rozwojowy Szkoły Podstawowej Nr 2 w Grajewie.
Numer ogłoszenia: 325958 - 2011; data zamieszczenia: 08.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Adama Mickiewicza , ul. A. Mickiewicza 1, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 272 30 63, faks 86 272 30 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-603/11 pn. Więcej umiem oraz wiem-program rozwojowy Szkoły Podstawowej Nr 2 w Grajewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-603/11 pn. Więcej umiem oraz wiem-program rozwojowy Szkoły Podstawowej Nr 2 w Grajewie. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2. Usługi będą realizowane w niżej wymienionych specjalnościach w Szkole Podstawowej Nr 2 w Grajewie. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) t.j. 26 części, z podziałem na następujące części: 1) Część nr 1. Dobrze liczę-zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z edukacji matematycznej dla uczniów kl.I: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; 2) Część nr 2. Dobrze liczę-zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z edukacji matematycznej dla uczniów kl.I: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; 3) Część nr 3. Stop słabym ocenom-zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla ucz.kl.V-VI:231 godzin w 7 grupach, po 33 godziny na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki; 4) Część nr 4. Dobrze czytam i piszę- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z edukacji polonistycznej dla uczniów kl.I: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; 5) Część nr 5. Dobrze czytam i piszę- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z edukacji polonistycznej dla uczniów kl.I : 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; 6) Część nr 6. Uczę się pilnie-zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla ucz.kl.V-VI: 66 godzin w 2 grupach, po 33 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka polskiego ; 7) Część nr 7. Uczę się pilnie-zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla ucz.kl.V-VI: 66 godzin w 2 grupach, po 33 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka polskiego ; 8) Część nr 8. Zabawy matematyczne-zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.I : 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; 9) Część nr 9. Zabawy matematyczne-zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.I : 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; 10) Część nr 10. Zabawy matematyczne-zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.I : 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej; 11) Część nr 11. Zabawy matematyczne-zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.I : 99 godzin w 3 grupach, 33 godziny dla 1 grupy; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z przyrody; 12) Część nr 12. Chcę wiedzieć więcej-zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.V-VI: 132 godziny w 2 grupach, 66 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z matematyki; 13) Część nr 13. Chcę wiedzieć więcej-zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.V-VI: 132 godziny w 2 grupach, 66 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z matematyki; 14) Część nr 14. Chcę wiedzieć więcej-zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.V-VI: 132 godziny w 2 grupach, 66 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z matematyki; 15) Część nr 15. Chcę wiedzieć więcej-zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.V-VI: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z matematyki; 16) Część nr 16. Chcę wiedzieć więcej-zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.V-VI: 66 godzin w 2 grupach, 33 godziny dla 1 grupy; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z przyrody; 17) Część nr 17. Chcę wiedzieć więcej-zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.V-VI: 66 godzin w 2 grupach, 33 godziny dla 1 grupy; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z przyrody; 18) Część nr 18. Chcę wiedzieć więcej-zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze uczniów kl.V-VI: 99 godzin w 3 grupach, 33 godziny dla 1 grupy; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z przyrody; 19) Część nr 19. Angielski inaczej-zajęcia rozwijające predyspozycje językowe uczniów kl.I; 297 godzin w 3 grupach, 99 godziny dla 1 grupy; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego; 20) Część nr 20. English for you- zajęcia rozwijające predyspozycje językowe uczniów kl. V-VI: 297 godzin w 3 grupach, 99 godziny dla 1 grupy; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego; 21) Część nr 21. English for you- zajęcia rozwijające predyspozycje językowe uczniów kl. V-VI: 198 godzin w 2 grupach, 99 godziny dla 1 grupy; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego; 22) Część nr 22. English for you- zajęcia rozwijające predyspozycje językowe uczniów kl. V-VI: 198 godzin w 2 grupach, 99 godziny dla 1 grupy; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego; 23) Część nr 23. Zabawa komputerem-zajęcia rozwijające zainteresowania informatyczne uczniów kl.I : 297 godzin w 3 grupach, 99 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć informatycznych; 24) Część nr 24. Komputer źródłem wiedzy i rozrywki-zajęcia rozwijające zainteresowania informatyczne uczniów kl.V-VI: 297 godzin w 3 grupach, 99 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć informatycznych; 25) Część nr 25. Komputer źródłem wiedzy i rozrywki-zajęcia rozwijające zainteresowania informatyczne uczniów kl.V-VI: 198 godzin w 2 grupach, 99 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć informatycznych; 26) Część nr 26. Zajęcia ogólnorozwojowe z elementami karate Kyokushin:660 godzin w 10 grupach, 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć karate Kyokushin tj. trener II klasy karate kyokushinkai lub instruktor sportu w karate kyokushinkai oraz kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć wychowania fizycznego, oraz kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany w zapisach umowy w formie aneksu w przypadku zmian we wniosku aplikacyjnym projektu WND-POKL.09.01.02-20-603/11 pn. Więcej umiem oraz wiem-program rozwojowy Szkoły Podstawowej Nr 2 w Grajewie, niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, a które to będą wywoływały konieczność zmiany zapisów umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2.grajewo.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie ul. A.Mickiewicza 1 19-200 Grajewo sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2011 godzina 09:45, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie ul. A.Mickiewicza 1 19-200 Grajewo w godzinach pracy sekretariatu w dni powszednie od 7-15, w sobotę 9-13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie