Ogłoszenie o zamówieniu nr 581224-N-2018 z dnia 2018-07-02 - „Budowa ciągu ulic: Falewicza, Tabortowskiego, Kaczkowskiego oraz DP1 na os Jana Pawła II w Grajewie”



Ogłoszenie nr 581224-N-2018 z dnia 2018-07-02 r.

Burmistrz Miasta Grajewo: „Budowa ciągu ulic: Falewicza, Tabortowskiego, Kaczkowskiego oraz DP1 na os Jana Pawła II w Grajewie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grajewo, krajowy numer identyfikacyjny 52330100000, ul. ul. Strażacka  , 19200   Grajewo, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 273 0 800, e-mail sekretariat@um.grajewo.pl, faks 86 273 0 803.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.grajewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.um.grajewo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.um.grajewo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać zgodnie z zapisami Rozdz.XIII i Rozdz. XIV SIWZ
Adres:
Urząd Miasta Grajewo, 19-200 Grajewo ul.Strażacka 6A pok. nr 21

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa ciągu ulic: Falewicza, Tabortowskiego, Kaczkowskiego oraz DP1 na os Jana Pawła II w Grajewie”
Numer referencyjny: RI.7013.11.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy realizacji zadania inwestycyjnego.: „Budowa ciągu ulic: Falewicza, Tabortowskiego, Kaczkowskiego oraz DP1 na os Jana Pawła II w Grajewie” w ramach Rządowego Programu na Rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej. 2. Realizacja zamówienia polega na wykonaniu n/w elementów robót: 1) ul. płk. Tadeusza Falewicza - 04 KD - na odcinku od km 0+000 do km 0+380,40 obejmujące swym zakresem n/w elementy: a) nawierzchnia jezdni: - ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie betonowej, - budowa nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 20 cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm, - regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych, - oznakowanie drogowe pionowe i poziome, w tym dostawa i montaż 2 bezpiecznych aktywnych przejść dla pieszych - humusowanie z obsianiem skarp, b) nawierzchnia chodników: - ustawienie obrzeży betonowych 6 x 20 cm na podsypce piaskowej, - budowa chodników z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, c) nawierzchnia ścieżki rowerowej: - ustawienie obrzeży betonowych 6 x 20 cm na podsypce piaskowej, - budowa ścieżki rowerowej z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, d) przykanaliki kanału deszczowego: - wykonanie przykanalików kanału deszczowego z rur PVC o śr. 200 mm, - wykonanie wpustów ulicznych z osadnikiem, e) oświetlenie uliczne: - ułożenie kabla oświetleniowego, - montaż słupów żelbetowych wirowanych wraz z wysięgnikami, - montaż opraw oświetleniowych, 1) ul. mjr. Jana Tabortowskiego – 03 KD - na odcinku od km 0+000 do km 0+340,00; 08 KD - na odcinku od km 0+000 do km 0+065,40 obejmujące swym zakresem n/w elementy: a) nawierzchnia jezdni: - ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie betonowej, - budowa nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 20 cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm, - regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych, - oznakowanie drogowe pionowe i poziome, w tym dostawa i montaż bezpiecznego aktywnego przejścia dla pieszych - humusowanie z obsianiem skarp b) nawierzchnia chodników: - ustawienie obrzeży betonowych 6 x 20 cm na podsypce piaskowej, - budowa chodników z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, c) nawierzchnia ścieżki rowerowej: - ustawienie obrzeży betonowych 6 x 20 cm na podsypce piaskowej, - budowa ścieżki rowerowej z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm d) kanalizacja deszczowa - wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC o śr. 300 mm na odcinku od studni nr D8 do studni nr D18 oraz od studni nr D43 do studni nr D52, - wykonanie przykanalików kanału deszczowego z rur PVC o śr. 200 mm, - wykonanie wpustów ulicznych z osadnikiem, - budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm, e) oświetlenie uliczne - ułożenie kabla oświetleniowego, - montaż słupów żelbetowych wirowanych wraz z wysięgnikami, - montaż opraw oświetleniowych, f) sieć wodociągowa: - wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC o śr. 160 mm, - montaż hydrantu p.poż nadziemnego o śr. 80 mm, - montaż uzbrojenia sieci wodociągowej (zasuw, kształtek itp). 2) ul. płk. Franciszka Kaczkowskiego - 06 KD - na odcinku od km 0+000 do km 0+116,60 obejmujące swym zakresem n/w roboty: a) nawierzchnia jezdni: - ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie betonowej, - budowa nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 20 cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm, - regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych, - oznakowanie drogowe pionowe i poziome, - wycinka drzew wraz z karczowaniem pni – szt. 3 b) nawierzchnia chodników: - ustawienie obrzeży betonowych 6 x 20 cm na podsypce piaskowej, - budowa chodników z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, c) kanalizacja deszczowa: - wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC o śr. 300 mm na odcinku od studni nr D45 do studni nr D54, - wykonanie przykanalików kanału deszczowego z rur PVC o śr. 200 mm, - wykonanie wpustów ulicznych z osadnikiem, - budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm, d) oświetlenie uliczne: - ułożenie kabla oświetleniowego, - montaż słupów żelbetowych wirowanych wraz z wysięgnikami, - montaż opraw oświetleniowych, 4) ulica oznaczona jako DP1 na odcinku od km 0+257,00 do km 0+349,00 obejmująca swym zakresem n/w elementy: a) nawierzchnia jezdni: - ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie betonowej, - budowa nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 20 cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm, - regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych, - oznakowanie drogowe pionowe i poziome, w tym montaż bezpiecznego aktywnego przejścia dla pieszych - humusowanie z obsianiem skarp, g) nawierzchnia chodników od km 0+239,00 do km 0+349,00: - ustawienie obrzeży betonowych 6 x 20 cm na podsypce piaskowej, - budowa chodników z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, h) kanalizacja deszczowa: - wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC o śr. 300 mm na odcinku od studni nr D5 do studni nr D8, - wykonanie przykanalików kanału deszczowego z rur PVC o śr. 200 mm, - wykonanie wpustów ulicznych z osadnikiem, - budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm, i) oświetlenie uliczne: - ułożenie kabla oświetleniowego, - montaż słupów żelbetowych wirowanych wraz z wysięgnikami, - montaż opraw oświetleniowych, j) sieć wodociągowa: - wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC o śr. 160 mm, - montaż hydrantu p.poż nadziemnego o śr. 80 mm, - montaż uzbrojenia sieci wodociągowej (zasuw, kształtek itp). Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa oraz w specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, opracowana przez firmę „DROSAN-PROJEKT” z siedzibą 16-010 Wasilków ul. Gen Sosnkowskiego 10. 3. Szczegółowe wytyczne wykonania w trybie „zaprojektuj-wybuduj” bezpiecznych aktywnych przejść dla pieszych obejmujących dla każdego przejścia dostawę i montaż: 1) Dwóch sygnalizatorów wyświetlających pulsujące ostrzegawcze sygnały barwy żółtej lub pomarańczowej nadawane przez lampy ostrzegawcze skierowane w kierunku nadjeżdżających pojazdów po prawej stronie jezdni dla obu kierunków, widoczne z odległości co najmniej 200 m przy dobrej przejrzystości powietrza, umieszczone nad górną krawędzią lica znaku D-6, wykonane w technologii LED. Lampy powinny być załączane przez detektory podczerwieni jednoznacznie wykrywające obecność pieszego w rejonie przejścia i które powinny zapewnić stałą detekcję osoby poruszającej się na przejściu. W czasie 2 sekund po opuszczeniu przejścia przez pieszego system powinien wyłączyć lampy ostrzegawcze i przejść w stan czuwania. Zasilanie sygnalizatorów energią solarną lub elektryczną. W przypadku paneli solarnych, ich żywotność powinna wynosić co najmniej 10 lat. 2) Znaków drogowych pionowych D-6 z blachy stalowej ocynkowanej z podwójnie zagiętymi krawędziami, po obu stronach jezdni (2 szt.). Lica znaków drogowych D-6 powinny być wykonane w grupie wielkości znaków „małe” o wymiarach 600x600mm z foli odblaskowej typu 2. Znaki powinny być zamontowane na słupkach okrągłych ze stali dopuszczonej przez normy dla stali i odpowiednio posadowione. 3) Oznakowanie poziome - w ul. Falewicza i Tabortowskiego z kostki brukowej szaro-czerwonej - w ul. DP1 jako malowane biało-czerwone pasy (oznakowanie grubowarstwowe strukturalne). Przed wykonaniem aktywnego przejścia dla pieszych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zarządcy Drogi tj. Wydziałowi Gospodarki Komunalnej UM Grajewo opracowanie projektowe celem uzyskania stosownego uzgodnienia.

II.5) Główny kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 120
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej – w tym zakresie Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy: a) wykazania się dobrą sytuacją finansową, określoną jako posiadanie zdolności kredytowej lub posiadanie środków finansowych w wysokości 500.000,00 PLN (słownie pięćset tysięcy złotych), b) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie zdolności technicznej i zawodowej – w tym zakresie Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy: a) wykazania się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu: • 2 zamówień na roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni co najmniej 2.500 m2, • 2 zamówień na roboty budowlane polegające na wykonaniu kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej o długości min 300 mb, • 2 zamówień na roboty budowlane polegające na wykonaniu linii oświetleniowych lub elektroenergetycznych o długości min. 500 mb. b) dysponowania osobami, które posiadają doświadczenie, kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do pełnienia funkcji kierownika budowy. Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót winne posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, aktualne na okres wykonywania robót zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz ponadto: • kierownik budowy (uprawnienia w specjalności drogowej) - powinien posiadać min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy, • kierownik robót wodno-kanalizacyjnych (uprawnienia w specjalności instalacji w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych) - powinien posiadać min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót • kierownik robót elektrycznych (uprawnienia w specjalności instalacji w zakresie sieci i instalacji elektrycznych) - powinien posiadać min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót . Jeżeli osoby, o których jest mowa wyżej nie są pracownikami Wykonawcy w rozumieniu art. 2 kodeksu pracy to należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów /na zał. nr 4/, że podejmują się pełnienia obowiązków z chwilą podpisania umowy przez Wykonawcę z Zamawiającym.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w ust. 1, tj.: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 2b SIWZ, 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 2a SIWZ, 3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert 4) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający będzie żądał wniesienia wadium w terminie do 19.07.2018 r. do godz. 10:00. Wysokość wadium wynosi 25.000 zł. /słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych/.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin realizacji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144, ust. 1, pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych robót, dostaw lub usług, których realizacja uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, b) koniecznością usunięcia błędów w dokumentacji projektowej ujawnionych w trakcie realizacji inwestycji oraz związaną z tym koniecznością przeprojektowania dokumentacji projektowej w tym zakresie, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, c) wstrzymania realizacji robót przez właściwe organy administracji publicznej, bądź orzeczeniem sądu, d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną , e) działania siły wyższej. We wszystkich przypadkach określonych w punktach od lit. a do e, termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż czas trwania okoliczności. Powyższe musi być poprzedzone pisemnym wnioskiem wykonawcy i udokumentowane protokołami z udziałem inspektora nadzoru. 2) zmiany lub rezygnacji z podmiotu trzeciego (w tym podwykonawcy), na zasoby którego Wykonawca powoływał się w ofercie, w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zmiana może być dokonana na zasadach określonych w § 4 umowy. 3) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług co wiąże się ze zmianą wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 2 o kwoty wynikające z wprowadzonych zmian. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia ze strony Wykonawcy, pod warunkiem zastąpienia ich osobami o takim samym doświadczeniu i uprawnieniach potwierdzających spełnianie warunków wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty należy składać w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH




Metryka strony

Udostępniający: Miasto Grajewo

Wytwarzający/odpowiadający: Referat Inwestycji

Data wytworzenia: 2018-07-02

Wprowadzający: Patryk Pogorzelski

Data modyfikacji: 2018-07-03

Opublikował: Patryk Pogorzelski

Data publikacji: 2018-07-02