Ogłoszenie o zamówieniu nr 545203-N-2018 z dnia 16-04-2018 r. - Zagospodarowanie Parku Solidarności oraz utworzenie terenów zielonych w Grajewie.



Ogłoszenie nr 545203-N-2018 z dnia 2018-04-16 r.

Burmistrz Miasta Grajewo: Zagospodarowanie Parku Solidarności oraz utworzenie terenów zielonych w Grajewie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grajewo, krajowy numer identyfikacyjny 52330100000, ul. ul. Strażacka  , 19200   Grajewo, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 273 0 800, e-mail sekretariat@um.grajewo.pl, faks 86 273 0 803.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.grajewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://bip.um.grajewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.um.grajewo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.um.grajewo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
http://bip.um.grajewo.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie Parku Solidarności oraz utworzenie terenów zielonych w Grajewie.
Numer referencyjny: RI.7013.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Realizacja inwestycji pn.: „Zagospodarowanie Parku Solidarności oraz utworzenie terenów zielonych w Grajewie”polega na wykonaniu poszczególnych części zamówienia: 1) Część I - Zagospodarowanie Parku Solidarności w Grajewie, które obejmuje swym zakresem n/w elementy: a) remont i regulacja linii brzegowej istniejących stawów z obsadzeniem roślinnością wodną i szuwarami oraz budowa wyspy z drewnianym domkiem dla ptaków nadwodnych b) urządzenie zieleni wraz z jej pielęgnacją w okresie gwarancyjnym, w tym: • usunięcie drzew, samosiewów i przerośniętych krzewów, • umocnienie skarpy i zabezpieczenie jej przed osuwaniem poprzez obsadzenie oraz prace arborystyczne (w tym wzmocnienie skarpy poprzez zastosowanie GEOKRATY), • założenie zieleni – drzewa i krzewy • założenie zieleni - łąki naturalistyczne i kwietne • założenie zieleni - klomby kwiatowe • założenie zieleni - trawniki pielęgnowane c) roboty drogowe, w tym: • rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej • budowa nawierzchni głównej alei parku (A) z kostki betonowej szlachetnej gr. 6 cm wraz z budową pomostu drewnianego - molo w kształcie litery G o konstrukcji drewnianej • budowa placów wejściowych do parku (1) z kostki betonowej szlachetnej gr. 6 cm • budowa nawierzchni ścieżki spacerowej (B) z kostki brukowej betonowej z powierzchnią płukaną, bez fazy koloru szarego gr. 6 cm • budowa nawierzchni ścieżki rowerowo-rolkowej (C) z kostki brukowej betonowej, gładkiej bez fazy koloru oliwkowego gr. 8 cm • budowa ścieżki spacerowej rekreacyjnej (D) o nawierzchni żwirowo-gliniasto-cementowej gr. 5 cm wraz z budową 3 szt. mostków murowanych • budowa placu żwirowego (E) o nawierzchni żwirowej dekoracyjnej z mieszanki piaskowo-żwirowej gr. 15 cm z wydzieleniem dojścia (chodnika) dla osób niepełnosprawnych (w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich) do toalety z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, • budowa nawierzchni placu zabaw dla dzieci (F): - nawierzchnia bezpieczna z piasku płukanego, bez zawartości części pylastych, frakcja ziarna od 0,2 do 2 mm gr. 20 cm, - nawierzchnia ścieżki głównej utwardzona żwirowa z miału kamiennego wymieszanego z gliną i piaskiem w proporcjach 1:1:1 d) roboty wodno-kanalizacyjne, w tym: • rozbudowę systemu kanalizacji deszczowej • rozbudowę instalacji wodno-kanalizacyjnej z przyłączami • budowa systemu rur drenarskich drenaż • remont śluzy nr 1 • budowa przepustów betonowych pod alejki parkowe e) roboty elektryczne, w tym: • montaż słupów oświetleniowych, aluminiowych • montaż opraw parkowych LED • montaż opraw najazdowych o regulowanym kącie świecenia. • budowa systemu monitoringu poprzez rozmieszczenie 9 szt. kamer na słupach oświetleniowych wskazanych lamp parkowych na terenie parku f) roboty budowlane, w tym: • budowa wiat małych o powierzchni do 35 m2 – szt. 4 • budowa wiaty dużej g) dostawy i usługi • dostawa i montaż prefabrykowanej toalety samoczyszczącej parkowej wraz z podłączeniem do sieci wodno-kanalizacyjnej i energetycznej – szt. 1, • dostawa i montaż placu zabaw • dostawa i montaż małej architektury: ławki parkowe (szt. 32), kosze na śmieci (szt. 32), psi pakiet, stojaki rowerowe, domki dla owadów, drewniany domek dla ptaków nawodnych, domki dla kotów, kaczkomat (automat sprzedażowy z karmą dla dzikich kaczek), stoły biesiadne, fontanny pływające oraz tablice informacyjne. Zgodnie z dokumentacją projektową Zagospodarowania Parku Solidarności w Grajewie opracowaną przez ATELIER ARCHITEKTURY Radosław Żubrycki. Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych na tym etapie rezygnuje się z realizacji n/w elementów: • budowa schodów terenowych z rampą dla niepełnosprawnych oraz tarasem dwupoziomowym, • budowa głównego placu ze sceną mobilną, • budowa pumptracku asfaltowego, • budowa toalety samoczyszczącej wraz z przepompownią, • dostawa i montaż części elementów małej architektury – ławki parkowe (szt. 32), leżaki, siedziska betonowe (z wyłączeniem placów wejściowych), rzeźba terenowa „Wilk”, rzeźba symbolizująca „Solidarność”, kamień pamięci, skałki - ścianki wspinaczkowe, 2) Część II - Zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Ekologicznej w Grajewie, które obejmuje swym zakresem n/w elementy: a) urządzenie zieleni wraz z jej pielęgnacją w okresie gwarancyjnym, w tym: • roboty przygotowawcze (wyrównanie terenu) • usuniecie warstwy humusu • umocnienie skarpy i zabezpieczenie jej przed osuwaniem • założenie zieleni – wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów • założenie zieleni - wykonanie trawników b) roboty drogowe, w tym: • budowa nawierzchni ścieżek pieszych z kostki brukowej betonowej trapezowej płukanej gr. 6 cm • budowa nawierzchni ścieżki rowerowo-pieszej z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm • budowa nawierzchni pod siłownię plenerową z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm c) dostawy i usługi • dostawa i montaż elementów małej architektury: ławki parkowe, betonowe kosze na śmieci, stojaki rowerowe oraz tablica informacyjna. Zgodnie z dokumentacją projektową zagospodarowania terenów zieleni urządzonej w mieście Grajewo na ul. Ekologicznej opracowaną przez Pracownię Projektowo-Usługową „ARCHITEKT” Małgorzata Rogowska. Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych na tym etapie rezygnuje się z realizacji n/w elementów: • dostawa i montaż ławek multimedialnych • dostawa i montaż placu zabaw • dostawa i montaż siłowni plenerowej • dostawa i montaż głazów ozdobnych 1,2-1,5 mm • dostawa i montaż krów z laminatu • wykonanie przyłączy elektrycznych do opraw oświetleniowych • montaż słupów oświetleniowych • montaż opraw parkowych 3) Część III - Zagospodarowanie terenów zielonych na os. Jana Pawła II w Grajewie, które obejmuje swym zakresem n/w elementy: a) urządzenie zieleni wraz z jej pielęgnacją w okresie gwarancyjnym, w tym: • roboty przygotowawcze (rozbiórki istniejących elementów fundamentów ogrodzenia) • wycinka i karczowanie krzaków, samosiewów, • usunięcie warstwy humusu, • założenie zieleni – wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów • założenie zieleni - wykonanie trawników b) roboty drogowe, w tym: • budowa nawierzchni ścieżek pieszych z kostki brukowej betonowej trapezowej płukanej gr. 6 cm • budowa nawierzchni placu rekreacyjnego z płyt betonowych 50x50 cm gr. 7 cm. • budowa nawierzchni pod siłownię plenerową z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm c) dostawy i usługi • dostawa i montaż elementów małej architektury: ławki parkowe, betonowe kosze na śmieci, stojaki rowerowe oraz tablica informacyjna. Zgodnie z dokumentacją projektową zagospodarowania terenów zieleni urządzonej w mieście Grajewo na os. Jana Pawła II opracowaną przez Pracownię Projektowo-Usługową „ARCHITEKT” Małgorzata Rogowska. Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych na tym etapie rezygnuje się z realizacji n/w elementów: • dostawa i montaż ławek multimedialnych • dostawa i montaż siłowni plenerowej • wykonanie przyłączy elektrycznych do opraw oświetleniowych • montaż słupów oświetleniowych • montaż opraw parkowych • montaż naświetlacza RGB do iluminacji wieży ciśnień.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
77310000-6
77300000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
500
150
150

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Część I - Zagospodarowanie Parku Solidarności w Grajewie. a) wykazania się dobrą sytuacją finansową, określoną jako posiadanie zdolności kredytowej lub posiadanie środków finansowych w wysokości 500.000,00 PLN (słownie pięćset tysięcy złotych), b) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Część II - Zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Ekologicznej w Grajewie. a) wykazania się dobrą sytuacją finansową, określoną jako posiadanie zdolności kredytowej lub posiadanie środków finansowych w wysokości 100.000,00 PLN (słownie sto tysięcy złotych), b) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Część III - Zagospodarowanie terenów zielonych na os. Jana Pawła II w Grajewie a) wykazania się dobrą sytuacją finansową, określoną jako posiadanie zdolności kredytowej lub posiadanie środków finansowych w wysokości 100.000,00 PLN (słownie sto tysięcy złotych), b) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część I - Zagospodarowanie Parku Solidarności w Grajewie. a) wykazania się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu: • 1 zamówienia na roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni co najmniej 2 500 m2, • 1 zamówień na roboty budowlane polegające na wykonaniu kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 300 mb • 1 zamówień na roboty budowlane polegające na wykonaniu linii oświetleniowych lub elektroenergetycznych o długości min. 500 mb • 1 roboty budowlanej polegającej na zagospodarowaniu przestrzeni publicznej parków, skwerów, terenów zielonych (obejmujące m.in. budowę lub przebudowę: ciągów pieszych, parkingów, oświetlenia parkowego, rządzenie zieleni, elementów malej architektury) o wartości nie mniej niż 1 500 000,00 zł brutto b) wykazania dysponowania osobami, które posiadają doświadczenie, kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do pełnienia funkcji kierownika budowy. Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót winne posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, aktualne na okres wykonywania robót zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz ponadto: • kierownik budowy (uprawnienia w specjalności drogowej) - powinien posiadać min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy, • kierownika robót wodno-kanalizacyjnych (uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych) - powinien posiadać min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy, • kierownika robót elektrycznych (uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych) - powinien posiadać min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy, Jeżeli osoby, o których jest mowa wyżej nie są pracownikami Wykonawcy w rozumieniu art. 2 kodeksu pracy to należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów /na zał. nr 5/, że podejmują się pełnienia obowiązków z chwilą podpisania umowy przez Wykonawcę z Zamawiającym. Część II - Zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Ekologicznej w Grajewie. a) wykazania się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu: • 1 zamówienia na roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni co najmniej 1000 m2, • 1 zamówienia na roboty budowlane polegające na wykonaniu linii oświetleniowych lub elektroenergetycznych o długości min. 500 mb • 1 roboty budowlanej polegającej na zagospodarowaniu przestrzeni publicznej parków, skwerów, terenów zielonych (obejmujące m.in. budowę lub przebudowę: ciągów pieszych, parkingów, oświetlenia parkowego, siłowni zewnętrznej, elementów malej architektury) o wartości nie mniej niż 300 000,00 zł brutto b) wykazania dysponowania osobami, które posiadają doświadczenie, kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do pełnienia funkcji kierownika budowy. Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót winne posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, aktualne na okres wykonywania robót zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz ponadto: • kierownik budowy (uprawnienia w specjalności drogowej) - powinien posiadać min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy, • kierownika robót elektrycznych (uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych) - powinien posiadać min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy, Jeżeli osoby, o których jest mowa wyżej nie są pracownikami Wykonawcy w rozumieniu art. 2 kodeksu pracy to należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów /na zał. nr 5/, że podejmują się pełnienia obowiązków z chwilą podpisania umowy przez Wykonawcę z Zamawiającym. Część III - Zagospodarowanie terenów zielonych na os. Jana Pawła II w Grajewie a) wykazania się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu: • 1 zamówienia na roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni co najmniej 500 m2, • 1 zamówienia na roboty budowlane polegające na wykonaniu linii oświetleniowych lub elektroenergetycznych o długości min. 500 mb • 1 roboty budowlanej polegającej na zagospodarowaniu przestrzeni publicznej parków, skwerów, terenów zielonych (obejmujące m.in. budowę lub przebudowę: ciągów pieszych, parkingów, oświetlenia parkowego, siłowni zewnętrznej, elementów malej architektury) o wartości nie mniej niż 100 000,00 zł brutto b) wykazania dysponowania osobami, które posiadają doświadczenie, kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do pełnienia funkcji kierownika budowy. Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót winne posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, aktualne na okres wykonywania robót zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz ponadto: • kierownik budowy (uprawnienia w specjalności drogowej) - powinien posiadać min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy, • kierownika robót elektrycznych (uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych) - powinien posiadać min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy, Jeżeli osoby, o których jest mowa wyżej nie są pracownikami Wykonawcy w rozumieniu art. 2 kodeksu pracy to należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów /na zał. nr 5/, że podejmują się pełnienia obowiązków z chwilą podpisania umowy przez Wykonawcę z Zamawiającym.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 2b SIWZ, 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 2a SIWZ, 3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert 4) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający będzie żądał wniesienia wadium w terminie do 15.05.2018 r. do godz. 10.00 odpowiednio dla poszczególnych części: Część I - Zagospodarowanie Parku Solidarności w Grajewie - 50.000 zł. /słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych/. Część II - Zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Ekologicznej w Grajewie – Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium dla tej części Część III - Zagospodarowanie terenów zielonych na os. Jana Pawła II w Grajewie – Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium dla tej części

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin realizacji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144, ust. 1, pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych robót, dostaw lub usług, których realizacja uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, b) koniecznością usunięcia błędów w dokumentacji projektowej ujawnionych w trakcie realizacji inwestycji oraz związaną z tym koniecznością przeprojektowania dokumentacji projektowej w tym zakresie, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, c) wstrzymania realizacji robót przez właściwe organy administracji publicznej, bądź orzeczeniem sądu, d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną , e) działania siły wyższej. We wszystkich przypadkach określonych w punktach od lit. a do e, termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż czas trwania okoliczności. Powyższe musi być poprzedzone pisemnym wnioskiem wykonawcy i udokumentowane protokołami z udziałem inspektora nadzoru. 2) zmiany lub rezygnacji z podmiotu trzeciego (w tym podwykonawcy), na zasoby którego Wykonawcy powoływał się w ofercie, w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zmiana może być dokonana na zasadach określonych w § 4 umowy. 3) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług co wiąże się ze zmianą wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 2 o kwoty wynikające z wprowadzonych zmian 4) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3- 5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 5) zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany opisane w pkt. 3, 4, 5 będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt. 3) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy. 3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt. 4) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracowników Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. 4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt. 5) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 1 pkt. 5), na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 1 pkt. 5). 5. Zamawiający po zaakceptowaniu wniosków, o których mowa w ust. 2-4, wyznacza datę podpisania aneksu do umowy. 6. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy, o którym mowa w ust. 5. 7. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 3), 4), 5) na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia ze strony Wykonawcy, pod warunkiem zastąpienia ich osobami o takim samym doświadczeniu i uprawnieniach potwierdzających spełnianie warunków wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I - Zagospodarowanie Parku Solidarności w Grajewie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem n/w elementy: a) remont i regulacja linii brzegowej istniejących stawów z obsadzeniem roślinnością wodną i szuwarami oraz budowa wyspy z drewnianym domkiem dla ptaków nadwodnych b) urządzenie zieleni wraz z jej pielęgnacją w okresie gwarancyjnym, w tym: • usunięcie drzew, samosiewów i przerośniętych krzewów, • umocnienie skarpy i zabezpieczenie jej przed osuwaniem poprzez obsadzenie oraz prace arborystyczne (w tym wzmocnienie skarpy poprzez zastosowanie GEOKRATY), • założenie zieleni – drzewa i krzewy • założenie zieleni - łąki naturalistyczne i kwietne • założenie zieleni - klomby kwiatowe • założenie zieleni - trawniki pielęgnowane c) roboty drogowe, w tym: • rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej • budowa nawierzchni głównej alei parku (A) z kostki betonowej szlachetnej gr. 6 cm wraz z budową pomostu drewnianego - molo w kształcie litery G o konstrukcji drewnianej • budowa placów wejściowych do parku (1) z kostki betonowej szlachetnej gr. 6 cm • budowa nawierzchni ścieżki spacerowej (B) z kostki brukowej betonowej z powierzchnią płukaną, bez fazy koloru szarego gr. 6 cm • budowa nawierzchni ścieżki rowerowo-rolkowej (C) z kostki brukowej betonowej, gładkiej bez fazy koloru oliwkowego gr. 8 cm • budowa ścieżki spacerowej rekreacyjnej (D) o nawierzchni żwirowo-gliniasto-cementowej gr. 5 cm wraz z budową 3 szt. mostków murowanych • budowa placu żwirowego (E) o nawierzchni żwirowej dekoracyjnej z mieszanki piaskowo-żwirowej gr. 15 cm z wydzieleniem dojścia (chodnika) dla osób niepełnosprawnych (w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich) do toalety z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, • budowa nawierzchni placu zabaw dla dzieci (F): - nawierzchnia bezpieczna z piasku płukanego, bez zawartości części pylastych, frakcja ziarna od 0,2 do 2 mm gr. 20 cm, - nawierzchnia ścieżki głównej utwardzona żwirowa z miału kamiennego wymieszanego z gliną i piaskiem w proporcjach 1:1:1 d) roboty wodno-kanalizacyjne, w tym: • rozbudowę systemu kanalizacji deszczowej • rozbudowę instalacji wodno-kanalizacyjnej z przyłączami • budowa systemu rur drenarskich drenaż • remont śluzy nr 1 • budowa przepustów betonowych fi 600 oraz fi 800 pod alejki parkowe oraz połączenie stawów e) roboty elektryczne, w tym: • montaż słupów oświetleniowych, aluminiowych • montaż opraw parkowych LED • montaż opraw najazdowych o regulowanym kącie świecenia. • budowa systemu monitoringu poprzez rozmieszczenie 9 szt. kamer na słupach oświetleniowych wskazanych lamp parkowych na terenie parku f) roboty budowlane, w tym: • budowa wiat małych o powierzchni do 35 m2 – szt. 4 • budowa wiaty dużej g) dostawy i usługi • dostawa i montaż prefabrykowanej toalety samoczyszczącej parkowej wraz z podłączeniem do sieci wodno-kanalizacyjnej i energetycznej – szt. 1, • dostawa i montaż placu zabaw • dostawa i montaż małej architektury: ławki parkowe (szt. 32), kosze na śmieci (szt. 32), psi pakiet, stojaki rowerowe, domki dla owadów, drewniany domek dla ptaków nawodnych, domki dla kotów, kaczkomat (automat sprzedażowy z karmą dla dzikich kaczek), stoły biesiadne, fontanny pływające oraz tablice informacyjne. Zgodnie z dokumentacją projektową Zagospodarowania Parku Solidarności w Grajewie opracowaną przez ATELIER ARCHITEKTURY Radosław Żubrycki. Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych na tym etapie rezygnuje się z realizacji n/w elementów: • budowa schodów terenowych z rampą dla niepełnosprawnych oraz tarasem dwupoziomowym, • budowa głównego placu ze sceną mobilną, • budowa pumptracku asfaltowego, • budowa toalety samoczyszczącej wraz z przepompownią, • dostawa i montaż części elementów małej architektury – ławki parkowe (szt. 32), leżaki, siedziska betonowe z wyłączeniem placów wejściowych, rzeźba terenowa „Wilk”, rzeźba symbolizująca „Solidarność”, kamień pamięci, skałki - ścianki wspinaczkowe,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45110000-1, 77310000-6, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 500
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okrees gwarancji 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II - Zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Ekologicznej w Grajewie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem n/w elementy: a) urządzenie zieleni wraz z jej pielęgnacją w okresie gwarancyjnym, w tym: • roboty przygotowawcze (wyrównanie terenu) • usuniecie warstwy humusu • umocnienie skarpy i zabezpieczenie jej przed osuwaniem • założenie zieleni – wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów • założenie zieleni - wykonanie trawników b) roboty drogowe, w tym: • budowa nawierzchni ścieżek pieszych z kostki brukowej betonowej trapezowej płukanej gr. 6 cm • budowa nawierzchni ścieżki rowerowo-pieszej z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm • budowa nawierzchni pod siłownię plenerową z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm c) dostawy i usługi • dostawa i montaż elementów małej architektury: ławki parkowe, betonowe kosze na śmieci, stojaki rowerowe oraz tablica informacyjna. Zgodnie z dokumentacją projektową zagospodarowania terenów zieleni urządzonej w mieście Grajewo na ul. Ekologicznej opracowaną przez Pracownię Projektowo-Usługową „ARCHITEKT” Małgorzata Rogowska. Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych na tym etapie rezygnuje się z realizacji n/w elementów: • dostawa i montaż ławek multimedialnych • dostawa i montaż placu zabaw • dostawa i montaż siłowni plenerowej • dostawa i montaż głazów ozdobnych 1,2-1,5 mm • dostawa i montaż krów z laminatu • wykonanie przyłączy elektrycznych do opraw oświetleniowych • montaż słupów oświetleniowych • montaż opraw parkowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45110000-1, 77310000-6, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część III - Zagospodarowanie terenów zielonych na os. Jana Pawła II w Grajewie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem n/w elementy: a) urządzenie zieleni wraz z jej pielęgnacją w okresie gwarancyjnym, w tym: • roboty przygotowawcze (rozbiórki istniejących elementów fundamentów ogrodzenia) • wycinka i karczowanie krzaków, samosiewów, • usunięcie warstwy humusu, • założenie zieleni – wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów • założenie zieleni - wykonanie trawników b) roboty drogowe, w tym: • budowa nawierzchni ścieżek pieszych z kostki brukowej betonowej trapezowej płukanej gr. 6 cm • budowa nawierzchni placu rekreacyjnego z płyt betonowych 50x50 cm gr. 7 cm. • budowa nawierzchni pod siłownię plenerową z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm c) dostawy i usługi • dostawa i montaż elementów małej architektury: ławki parkowe, betonowe kosze na śmieci, stojaki rowerowe oraz tablica informacyjna. Zgodnie z dokumentacją projektową zagospodarowania terenów zieleni urządzonej w mieście Grajewo na ul. Ekologicznej opracowaną przez Pracownię Projektowo-Usługową „ARCHITEKT” Małgorzata Rogowska. Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych na tym etapie rezygnuje się z realizacji n/w elementów: • dostawa i montaż ławek multimedialnych • dostawa i montaż siłowni plenerowej • wykonanie przyłączy elektrycznych do opraw oświetleniowych • montaż słupów oświetleniowych • montaż opraw parkowych • montaż naświetlacza RGB do iluminacji wieży ciśnień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45110000-1, 77310000-6, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:





Metryka strony

Udostępniający: Miasto Grajewo

Wytwarzający/odpowiadający: Referat Inwestycji

Data wytworzenia: 2018-04-16

Wprowadzający: Grzegorz Poniatowski

Data modyfikacji: 2018-05-10

Opublikował: Grzegorz Poniatowski

Data publikacji: 2018-04-16