Ogłoszenie nr 568818-N-2018 z dnia 2018-06-07 r. - Zagospodarowanie Parku Solidarności oraz utworzenie terenów zielonych w Grajewie.

Ogłoszenie nr 568818-N-2018 z dnia 2018-06-07 r.

Burmistrz Miasta Grajewo: Zagospodarowanie Parku Solidarności oraz utworzenie terenów zielonych w Grajewie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grajewo, krajowy numer identyfikacyjny 52330100000, ul. ul. Strażacka  , 19200   Grajewo, woj. podlaskie, państwo Polska,      tel. 86 273 0 800, e-mail sekretariat@um.grajewo.pl, faks 86 273 0 803.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.grajewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://bip.um.grajewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.um.grajewo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.um.grajewo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z zasadami podanymi w Rozdz. XIII i XIV SIWZ
Adres:
Urząd Miasta Grajewo przy ul. Strażackiej 6, 19-200 Grajewo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie Parku Solidarności oraz utworzenie terenów zielonych w Grajewie.
Numer referencyjny: RI.7013.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Część I - Zagospodarowanie Parku Solidarności w Grajewie, które obejmuje swym zakresem n/w elementy: a) remont i regulacja linii brzegowej istniejących stawów (oczyszczenie oraz odmulenie) z obsadzeniem roślinnością wodną i szuwarami oraz budowa wyspy z drewnianym domkiem dla ptaków nadwodnych b) urządzenie zieleni wraz z jej pielęgnacją w okresie gwarancyjnym, w tym: • usunięcie drzew, samosiewów i przerośniętych krzewów, • umocnienie skarpy i zabezpieczenie jej przed osuwaniem poprzez obsadzenie oraz prace arborystyczne (w tym wzmocnienie skarpy poprzez zastosowanie GEOKRATY), • założenie zieleni – drzewa i krzewy • założenie zieleni - łąki naturalistyczne i kwietne • założenie zieleni - klomby kwiatowe • założenie zieleni - trawniki pielęgnowane c) roboty drogowe, w tym: • rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej • budowa nawierzchni głównej alei parku (A) z kostki betonowej szlachetnej gr. 6 cm wraz z budową pomostu drewnianego - molo w kształcie litery G o konstrukcji drewnianej • budowa placów wejściowych do parku (1) z kostki betonowej szlachetnej gr. 6 cm • budowa nawierzchni ścieżki spacerowej (B) z kostki brukowej betonowej z powierzchnią płukaną, bez fazy koloru szarego gr. 6 cm • budowa nawierzchni ścieżki rowerowo-rolkowej (C) z kostki brukowej betonowej, gładkiej bez fazy koloru oliwkowego gr. 8 cm • budowa ścieżki spacerowej rekreacyjnej (D) o nawierzchni żwirowo-gliniasto-cementowej gr. 5 cm wraz z budową 3 szt. mostków murowanych • budowa placu żwirowego (E) o nawierzchni żwirowej dekoracyjnej z mieszanki piaskowo-żwirowej gr. 15 cm z wydzieleniem dojścia (chodnika) dla osób niepełnosprawnych (w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich) do toalety z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, • budowa nawierzchni placu zabaw dla dzieci (F): - nawierzchnia bezpieczna z piasku płukanego, bez zawartości części pylastych, frakcja ziarna od 0,2 do 2 mm gr. 20 cm, - nawierzchnia ścieżki głównej utwardzona żwirowa z miału kamiennego wymieszanego z gliną i piaskiem w proporcjach 1:1:1 d) roboty wodno-kanalizacyjne, w tym: • rozbudowę systemu kanalizacji deszczowej • rozbudowę instalacji wodno-kanalizacyjnej z przyłączami • budowa systemu rur drenarskich drenaż • remont śluzy nr 1 • budowa przepustów betonowych fi 600 oraz fi 800 pod alejki parkowe oraz połączenie stawów e) roboty elektryczne, w tym: • montaż słupów oświetleniowych, aluminiowych • montaż opraw parkowych LED • montaż opraw najazdowych o regulowanym kącie świecenia. • budowa systemu monitoringu poprzez rozmieszczenie 9 szt. kamer na słupach oświetleniowych wskazanych lamp parkowych na terenie parku f) roboty budowlane, w tym: • budowa wiat małych o powierzchni do 35 m2 – szt. 4 • budowa wiaty dużej g) dostawy i usługi • dostawa i montaż prefabrykowanej toalety samoczyszczącej parkowej wraz z podłączeniem do sieci wodno-kanalizacyjnej i energetycznej – szt. 1, • dostawa i montaż placu zabaw • dostawa i montaż małej architektury: ławki parkowe (szt. 32), kosze na śmieci (szt. 32), psi pakiet, stojaki rowerowe, domki dla owadów, drewniany domek dla ptaków nawodnych, domki dla kotów, kaczkomat (automat sprzedażowy z karmą dla dzikich kaczek), stoły biesiadne, fontanny pływające oraz tablice informacyjne. Zgodnie z dokumentacją projektową Zagospodarowania Parku Solidarności w Grajewie opracowaną przez ATELIER ARCHITEKTURY Radosław Żubrycki. Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych na tym etapie rezygnuje się z realizacji n/w elementów: • budowa schodów terenowych z rampą dla niepełnosprawnych oraz tarasem dwupoziomowym, • budowa głównego placu ze sceną mobilną, • budowa pumptracku asfaltowego, • budowa toalety samoczyszczącej wraz z przepompownią, • dostawa i montaż części elementów małej architektury – ławki parkowe (szt. 32), leżaki, siedziska betonowe z wyłączeniem placów wejściowych, rzeźba terenowa „Wilk”, rzeźba symbolizująca „Solidarność”, kamień pamięci, skałki - ścianki wspinaczkowe, 2) Część II - Zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Ekologicznej w Grajewie, które obejmuje swym zakresem n/w elementy: a) urządzenie zieleni wraz z jej pielęgnacją w okresie gwarancyjnym, w tym: • roboty przygotowawcze (wyrównanie terenu) • usuniecie warstwy humusu • umocnienie skarpy i zabezpieczenie jej przed osuwaniem • założenie zieleni – wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów • założenie zieleni - wykonanie trawników b) roboty drogowe, w tym: • budowa nawierzchni ścieżek pieszych z kostki brukowej betonowej trapezowej płukanej gr. 6 cm • budowa nawierzchni ścieżki rowerowo-pieszej z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm • budowa nawierzchni pod siłownię plenerową z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm c) dostawy i usługi • dostawa i montaż elementów małej architektury: ławki parkowe, betonowe kosze na śmieci, stojaki rowerowe oraz tablica informacyjna. Zgodnie z dokumentacją projektową zagospodarowania terenów zieleni urządzonej w mieście Grajewo na ul. Ekologicznej opracowaną przez Pracownię Projektowo-Usługową „ARCHITEKT” Małgorzata Rogowska. Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych na tym etapie rezygnuje się z realizacji n/w elementów: • dostawa i montaż ławek multimedialnych • dostawa i montaż placu zabaw • dostawa i montaż siłowni plenerowej • dostawa i montaż głazów ozdobnych 1,2-1,5 mm • dostawa i montaż krów z laminatu • wykonanie przyłączy elektrycznych do opraw oświetleniowych • montaż słupów oświetleniowych • montaż opraw parkowych 3) Część III - Zagospodarowanie terenów zielonych na os. Jana Pawła II w Grajewie, które obejmuje swym zakresem n/w elementy: a) urządzenie zieleni wraz z jej pielęgnacją w okresie gwarancyjnym, w tym: • roboty przygotowawcze (rozbiórki istniejących elementów fundamentów ogrodzenia) • wycinka i karczowanie krzaków, samosiewów, • usunięcie warstwy humusu, • założenie zieleni – wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów • założenie zieleni - wykonanie trawników b) roboty drogowe, w tym: • budowa nawierzchni ścieżek pieszych z kostki brukowej betonowej trapezowej płukanej gr. 6 cm • budowa nawierzchni placu rekreacyjnego z płyt betonowych 50x50 cm gr. 7 cm. • budowa nawierzchni pod siłownię plenerową z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm c) dostawy i usługi • dostawa i montaż elementów małej architektury: ławki parkowe, betonowe kosze na śmieci, stojaki rowerowe oraz tablica informacyjna. Zgodnie z dokumentacją projektową zagospodarowania terenów zieleni urządzonej w mieście Grajewo na ul. Ekologicznej opracowaną przez Pracownię Projektowo-Usługową „ARCHITEKT” Małgorzata Rogowska. Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych na tym etapie rezygnuje się z realizacji n/w elementów: • dostawa i montaż ławek multimedialnych • dostawa i montaż siłowni plenerowej • wykonanie przyłączy elektrycznych do opraw oświetleniowych • montaż słupów oświetleniowych • montaż opraw parkowych • montaż naświetlacza RGB do iluminacji wieży ciśnień.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
77310000-6
77300000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
500
150
150

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Część I - Zagospodarowanie Parku Solidarności w Grajewie. a) wykazania się dobrą sytuacją finansową, określoną jako posiadanie zdolności kredytowej lub posiadanie środków finansowych w wysokości 500.000,00 PLN (słownie pięćset tysięcy złotych), b) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Część II - Zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Ekologicznej w Grajewie. a) wykazania się dobrą sytuacją finansową, określoną jako posiadanie zdolności kredytowej lub posiadanie środków finansowych w wysokości 100.000,00 PLN (słownie sto tysięcy złotych), b) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Część III - Zagospodarowanie terenów zielonych na os. Jana Pawła II w Grajewie a) wykazania się dobrą sytuacją finansową, określoną jako posiadanie zdolności kredytowej lub posiadanie środków finansowych w wysokości 100.000,00 PLN (słownie sto tysięcy złotych), b) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.1. Część I - Zagospodarowanie Parku Solidarności w Grajewie 1) Zdolności technicznej i zawodowej – w tym zakresie Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy: a) wykazania się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu: • 1 zamówienia na roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni co najmniej 2 000 m2, • 1 zamówień na roboty budowlane polegające na wykonaniu kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 200 mb • 1 zamówień na roboty budowlane polegające na wykonaniu linii oświetleniowych lub elektroenergetycznych o długości min. 300 mb • 1 roboty budowlanej polegającej na zagospodarowaniu przestrzeni publicznej parków, skwerów, terenów zielonych (obejmujące m.in. budowę lub przebudowę: ciągów pieszych, parkingów, oświetlenia parkowego, rządzenie zieleni, elementów malej architektury) o wartości nie mniej niż 1 000 000,00 zł brutto b) wykazania dysponowania osobami, które posiadają doświadczenie, kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do pełnienia funkcji kierownika budowy. Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót winne posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, aktualne na okres wykonywania robót zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz ponadto: • kierownik budowy (uprawnienia w specjalności drogowej) - powinien posiadać min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy, • kierownika robót wodno-kanalizacyjnych (uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych) - powinien posiadać min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy, • kierownika robót elektrycznych (uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych) - powinien posiadać min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy, 1.2 Część II - Zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Ekologicznej w Grajewie, 1) Zdolności technicznej i zawodowej – w tym zakresie Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wykazania się dysponowaniem kierownikiem budowy, który posiada min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy oraz posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i aktualne na okres wykonywania robót zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 1.3 Część III - Zagospodarowanie terenów zielonych na os. Jana Pawła II w Grajewie 1) Zdolności technicznej i zawodowej – w tym zakresie Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wykazania się dysponowaniem kierownikiem budowy, który posiada min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy oraz posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i aktualne na okres wykonywania robót zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Jeżeli osoby, o których jest mowa wyżej nie są pracownikami Wykonawcy w rozumieniu art. 2 kodeksu pracy to należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów /na zał. nr 5/, że podejmują się pełnienia obowiązków z chwilą podpisania umowy przez Wykonawcę z Zamawiającym. 3. Ocena potwierdzenia spełnienia warunków udziału, o których mowa w ust.1 przez wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia (w trybie art. 23 ustawy pzp) dokonana zostanie poprzez wspólną (łączną) ocenę ich spełnienia przez wszystkich uczestników wspólnie składających ofertę. 4. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności winien przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 5 SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Część I - Zagospodarowanie Parku Solidarności w Grajewie 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Część I - Zagospodarowanie Parku Solidarności w Grajewie 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 2b SIWZ, 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 2a SIWZ, 3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert 4) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 2 Część II - Zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Ekologicznej w Grajewie, 1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 2a SIWZ, 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert 3) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 3 Część III - Zagospodarowanie terenów zielonych na os. Jana Pawła II w Grajewie 1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 2a SIWZ, 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert 3) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający będzie żądał wniesienia wadium w terminie do 03.07.2018 r. do godz. 10.00 odpowiednio dla poszczególnych części: Część I - Zagospodarowanie Parku Solidarności w Grajewie - 50.000 zł. /słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych/. Część II - Zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Ekologicznej w Grajewie – Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium dla tej części Część III - Zagospodarowanie terenów zielonych na os. Jana Pawła II w Grajewie – Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium dla tej części

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin realizacji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144, ust. 1, pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych robót, dostaw lub usług, których realizacja uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, b) koniecznością usunięcia błędów w dokumentacji projektowej ujawnionych w trakcie realizacji inwestycji oraz związaną z tym koniecznością przeprojektowania dokumentacji projektowej w tym zakresie, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, c) wstrzymania realizacji robót przez właściwe organy administracji publicznej, bądź orzeczeniem sądu, d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną , e) działania siły wyższej. We wszystkich przypadkach określonych w punktach od lit. a do e, termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż czas trwania okoliczności. Powyższe musi być poprzedzone pisemnym wnioskiem wykonawcy i udokumentowane protokołami z udziałem inspektora nadzoru. 2) zmiany lub rezygnacji z podmiotu trzeciego (w tym podwykonawcy), na zasoby którego Wykonawcy powoływał się w ofercie, w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zmiana może być dokonana na zasadach określonych w § 4 umowy. 3) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług co wiąże się ze zmianą wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 2 o kwoty wynikające z wprowadzonych zmian 4) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3- 5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 5) zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany opisane w pkt. 3, 4, 5 będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt. 3) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy. 3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt. 4) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracowników Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. 4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt. 5) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 1 pkt. 5), na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 1 pkt. 5). 5. Zamawiający po zaakceptowaniu wniosków, o których mowa w ust. 2-4, wyznacza datę podpisania aneksu do umowy. 6. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy, o którym mowa w ust. 5. 7. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 3), 4), 5) na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia ze strony Wykonawcy, pod warunkiem zastąpienia ich osobami o takim samym doświadczeniu i uprawnieniach potwierdzających spełnianie warunków wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Grajewo z siedzibą w Grajewie przy ulicy Strażackiej 6A, tel: 86 273 08 02, e-mail: sekretariat@um.grajewo.pl • kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Grajewo możliwy jest pod numerem tel. nr. 86 273 08 06 lub adresem e-mail: inspektorod@um.grajewo.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ref. RI.7013.2.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO(2); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. (1) Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. (2) Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I - Zagospodarowanie Parku Solidarności w Grajewie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem n/w elementy: a) remont i regulacja linii brzegowej istniejących stawów (oczyszczenie oraz odmulenie) z obsadzeniem roślinnością wodną i szuwarami oraz budowa wyspy z drewnianym domkiem dla ptaków nadwodnych b) urządzenie zieleni wraz z jej pielęgnacją w okresie gwarancyjnym, w tym: • usunięcie drzew, samosiewów i przerośniętych krzewów, • umocnienie skarpy i zabezpieczenie jej przed osuwaniem poprzez obsadzenie oraz prace arborystyczne (w tym wzmocnienie skarpy poprzez zastosowanie GEOKRATY), • założenie zieleni – drzewa i krzewy • założenie zieleni - łąki naturalistyczne i kwietne • założenie zieleni - klomby kwiatowe • założenie zieleni - trawniki pielęgnowane c) roboty drogowe, w tym: • rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej • budowa nawierzchni głównej alei parku (A) z kostki betonowej szlachetnej gr. 6 cm wraz z budową pomostu drewnianego - molo w kształcie litery G o konstrukcji drewnianej • budowa placów wejściowych do parku (1) z kostki betonowej szlachetnej gr. 6 cm • budowa nawierzchni ścieżki spacerowej (B) z kostki brukowej betonowej z powierzchnią płukaną, bez fazy koloru szarego gr. 6 cm • budowa nawierzchni ścieżki rowerowo-rolkowej (C) z kostki brukowej betonowej, gładkiej bez fazy koloru oliwkowego gr. 8 cm • budowa ścieżki spacerowej rekreacyjnej (D) o nawierzchni żwirowo-gliniasto-cementowej gr. 5 cm wraz z budową 3 szt. mostków murowanych • budowa placu żwirowego (E) o nawierzchni żwirowej dekoracyjnej z mieszanki piaskowo-żwirowej gr. 15 cm z wydzieleniem dojścia (chodnika) dla osób niepełnosprawnych (w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich) do toalety z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, • budowa nawierzchni placu zabaw dla dzieci (F): - nawierzchnia bezpieczna z piasku płukanego, bez zawartości części pylastych, frakcja ziarna od 0,2 do 2 mm gr. 20 cm, - nawierzchnia ścieżki głównej utwardzona żwirowa z miału kamiennego wymieszanego z gliną i piaskiem w proporcjach 1:1:1 d) roboty wodno-kanalizacyjne, w tym: • rozbudowę systemu kanalizacji deszczowej • rozbudowę instalacji wodno-kanalizacyjnej z przyłączami • budowa systemu rur drenarskich drenaż • remont śluzy nr 1 • budowa przepustów betonowych pod alejki parkowe e) roboty elektryczne, w tym: • montaż słupów oświetleniowych, aluminiowych • montaż opraw parkowych LED • montaż opraw najazdowych o regulowanym kącie świecenia. • budowa systemu monitoringu poprzez rozmieszczenie 9 szt. kamer na słupach oświetleniowych wskazanych lamp parkowych na terenie parku f) roboty budowlane, w tym: • budowa wiat małych o powierzchni do 35 m2 – szt. 4 • budowa wiaty dużej g) dostawy i usługi • dostawa i montaż prefabrykowanej toalety samoczyszczącej parkowej wraz z podłączeniem do sieci wodno-kanalizacyjnej i energetycznej – szt. 1, • dostawa i montaż placu zabaw • dostawa i montaż małej architektury: ławki parkowe (szt. 32), kosze na śmieci (szt. 32), psi pakiet, stojaki rowerowe, domki dla owadów, drewniany domek dla ptaków nawodnych, domki dla kotów, kaczkomat (automat sprzedażowy z karmą dla dzikich kaczek), stoły biesiadne, fontanny pływające oraz tablice informacyjne. Zgodnie z dokumentacją projektową Zagospodarowania Parku Solidarności w Grajewie opracowaną przez ATELIER ARCHITEKTURY Radosław Żubrycki. Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych na tym etapie rezygnuje się z realizacji n/w elementów: • budowa schodów terenowych z rampą dla niepełnosprawnych oraz tarasem dwupoziomowym, • budowa głównego placu ze sceną mobilną, • budowa pumptracku asfaltowego, • budowa toalety samoczyszczącej wraz z przepompownią, • dostawa i montaż części elementów małej architektury – ławki parkowe (szt. 32), leżaki, siedziska betonowe (z wyłączeniem placów wejściowych), rzeźba terenowa „Wilk”, rzeźba symbolizująca „Solidarność”, kamień pamięci, skałki - ścianki wspinaczkowe,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45110000-1, 77310000-6, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 500
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II - Zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Ekologicznej w Grajewie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem n/w elementy: a) urządzenie zieleni wraz z jej pielęgnacją w okresie gwarancyjnym, w tym: • roboty przygotowawcze (wyrównanie terenu) • usuniecie warstwy humusu • umocnienie skarpy i zabezpieczenie jej przed osuwaniem • założenie zieleni – wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów • założenie zieleni - wykonanie trawników b) roboty drogowe, w tym: • budowa nawierzchni ścieżek pieszych z kostki brukowej betonowej trapezowej płukanej gr. 6 cm • budowa nawierzchni ścieżki rowerowo-pieszej z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm • budowa nawierzchni pod siłownię plenerową z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm c) dostawy i usługi • dostawa i montaż elementów małej architektury: ławki parkowe, betonowe kosze na śmieci, stojaki rowerowe oraz tablica informacyjna. Zgodnie z dokumentacją projektową zagospodarowania terenów zieleni urządzonej w mieście Grajewo na ul. Ekologicznej opracowaną przez Pracownię Projektowo-Usługową „ARCHITEKT” Małgorzata Rogowska. Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych na tym etapie rezygnuje się z realizacji n/w elementów: • dostawa i montaż ławek multimedialnych • dostawa i montaż placu zabaw • dostawa i montaż siłowni plenerowej • dostawa i montaż głazów ozdobnych 1,2-1,5 mm • dostawa i montaż krów z laminatu • wykonanie przyłączy elektrycznych do opraw oświetleniowych • montaż słupów oświetleniowych • montaż opraw parkowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45110000-1, 77310000-6, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część III - Zagospodarowanie terenów zielonych na os. Jana Pawła II w Grajewie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem n/w elementy: a) urządzenie zieleni wraz z jej pielęgnacją w okresie gwarancyjnym, w tym: • roboty przygotowawcze (rozbiórki istniejących elementów fundamentów ogrodzenia) • wycinka i karczowanie krzaków, samosiewów, • usunięcie warstwy humusu, • założenie zieleni – wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów • założenie zieleni - wykonanie trawników b) roboty drogowe, w tym: • budowa nawierzchni ścieżek pieszych z kostki brukowej betonowej trapezowej płukanej gr. 6 cm • budowa nawierzchni placu rekreacyjnego z płyt betonowych 50x50 cm gr. 7 cm. • budowa nawierzchni pod siłownię plenerową z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm c) dostawy i usługi • dostawa i montaż elementów małej architektury: ławki parkowe, betonowe kosze na śmieci, stojaki rowerowe oraz tablica informacyjna. Zgodnie z dokumentacją projektową zagospodarowania terenów zieleni urządzonej w mieście Grajewo na ul. Ekologicznej opracowaną przez Pracownię Projektowo-Usługową „ARCHITEKT” Małgorzata Rogowska. Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych na tym etapie rezygnuje się z realizacji n/w elementów: • dostawa i montaż ławek multimedialnych • dostawa i montaż siłowni plenerowej • wykonanie przyłączy elektrycznych do opraw oświetleniowych • montaż słupów oświetleniowych • montaż opraw parkowych • montaż naświetlacza RGB do iluminacji wieży ciśnień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45110000-1, 77310000-6, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Grajewo

Wytwarzający/odpowiadający: Wydział Organizacyjny

Data wytworzenia: 2018-06-07

Wprowadzający: Bartosz Pietrzak

Data modyfikacji: 2018-06-07

Opublikował: Bartosz Pietrzak

Data publikacji: 2018-06-07