WF-VIII
ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH
Podstawa prawna: art. 146 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 2383).
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. „Wniosek o zmianę danych osobowych w ewidencji podatników podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego od osób fizycznych” .
2. W przypadku reprezentowania wnioskodawcy przez pełnomocnika, dodatkowo:
• Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczony odpis) według wzoru stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 grudnia 2015 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2337) - UPL-1P,
• dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej.
II. OPŁATY:
- Nie pobiera się opłat za złożenie wniosku.
- Opłata skarbowa:
- za złożenie pełnomocnictwa – 17,00 zł.
- Pełnomocnictwa udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu są zwolnione z opłaty skarbowej na podstawie ustawy o opłacie skarbowej.
Opłatę należy uiścić na numer rachunku bankowego Miasta Grajewo dla opłaty skarbowej w Banku PKO BP S.A. 24 1020 1332 0000 1502 1214 2172. Tytuł wpłaty powinien precyzyjnie wskazywać sprawę której dotyczy.
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 30 dni od daty wpływu wniosku do organu.
IV. WYDZIAŁ ODPOWIEDZIALNY ZA ROZPATRZENIE SPRAWY:
Urząd Miasta Grajewo - Wydział Finansowy.
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.
VI. UWAGI:
1. Wniosek winien zawierać wskazanie osoby, od której pochodzi, oraz jej adres (miejsca zamieszkania lub zwykłego pobytu, siedziby albo miejsca prowadzenia działalności) lub adres do doręczeń w kraju, identyfikator podatkowy, a w przypadku nierezydentów – numer i serię paszportu lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość, lub inny numer identyfikacyjny, o ile nie posiadają identyfikatora podatkowego (art. 168 § 2 ustawy Ordynacja podatkowa).
Metryka strony