Ogłoszenie z dnia 2011-05-09 - o naborze - Burmistrz Miasta Grajewo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Finansowym

Podmiot ogłaszający Wydział Organizacyjny
Data 2011-05-09
Tytuł o naborze - Burmistrz Miasta Grajewo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Finansowym
OGŁOSZENIE O NABORZE

BURMISTRZ MIASTA GRAJEWO
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA W WYDZIALE FINANSOWYM


Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta Grajewo, 19-200 Grajewo, ul. Strażacka 6A

1. Określenie stanowiska: podinspektor w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta Grajewo

2. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) posiadanie kwalifikacji zawodowych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora – wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne I bądź II stopnia lub wykształcenie prawnicze w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia.

3. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
a) posiadanie stażu pracy w sektorze finansów publicznych minimum 6 miesięcy,
b) znajomość obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych tzn. pakietu Microsoft Office lub OpenOffice,
c) znajomość zagadnień związanych z finansami publicznymi,
d) pożądana znajomość obsługi programów podatkowych,
e) umiejętność sporządzania pism urzędowych, postanowień, decyzji.

4. Zakres zadań wykonywanych w szczególności na stanowisku :
a) bieżące prowadzenie kart gospodarstw rolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) wprowadzanie zmian w kartach gospodarstw rolnych na podstawie zawiadomień o zmianach nadesłanych przez Starostwo Powiatowe w Grajewie,
c) przygotowywanie danych i gromadzenie dokumentów i materiałów do wydawania decyzji wymiarowych łącznego zobowiązania pieniężnego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
d) przygotowywanie materiałów do korekty wymiaru poszczególnych należności podatkowych i opłat,
e) prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami rejestru przypisów i odpisów łącznego zobowiązania pieniężnego,
f) prowadzenie kontroli prawidłowości naliczania podatku rolnego, i leśnego od osób prawnych,
g) przygotowywanie materiałów związanych z wnioskami w sprawach ulg, umorzeń i zwolnień w podatku rolnym – łącznym zobowiązaniu pieniężnym, w sprawach odroczenia płatności podatku i rozłożenia na raty,
h) gromadzenie dokumentów i materiałów będących podstawą do opłaty przez osoby fizyczne i prawne, jak również jednostki organizacyjne podatku od środków transportowych,
i) prowadzenie rejestru przypisów i odpisów w zakresie podatku od środków transportowych,
j) przygotowanie materiałów związanych z wnioskami w sprawach ulg, umorzeń i zwolnień, w sprawach odroczenia płatności i rozkładania na raty podatku od środków transportowych,
k) gromadzenie i systematyzowanie danych dotyczących realizacji przez podmioty gospodarcze ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. o warunkach dopuszczalności i nadzorowaniu pomocy publicznej dla przedsiębiorców ( Dz. U nr 60, poz. 704, z późn. zm.),
l) przygotowywanie do podpisu zaświadczeń potwierdzających dane o obszarze gospodarstwa rolnego i przeciętnym dochodzie na podstawie wniosków obywateli,
m) prowadzenie ksiąg kontroli druków ścisłego zarachowania.

5. Wymiar etatu: - 1 etat

7. Wymagane dokumenty:
a) formularz zgłoszeniowy,
b) kserokopie świadectw pracy, w przypadku gdy kandydat je posiada,
c) kserokopia dowodu osobistego,
f) kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego ekonomicznego lub administracyjnego I bądź II stopnia lub wykształcenia prawniczego w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji, (jeżeli kandydat je posiada),
e) podpisane czytelnie przez kandydata pisemne oświadczenia:
o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
f) zaświadczenie lekarskie o zdolności do wykonywania pracy.
Dokumenty składane w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę.
Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane czytelnie przez kandydata lub osoby uprawnione.

8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wzór Formularza zgłoszeniowego niezbędny do złożenia oferty pracy dostępny jest do pobrania na stronie http://bip.um.grajewo.pl bądź w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo w godz. pracy Urzędu tj. poniedziałek – piątek od 730 – 1530.
Wypełniony formularz oraz wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, w zaklejonej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata i kontaktowym numerem telefonu oraz dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Finansowym w Urzędzie Miasta Grajewo”
w terminie do 20 maja 2011r. do godz. 1530. Decyduje data wpływu oferty do sekretariatu Urzędu.
Ogłaszający konkurs informuje kandydatów, że oferty niekompletne (nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych danych i dokumentów) oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów złożonych w ofertach po upływie terminu na złożenie ofert.
Po upływie terminu składania ofert Komisja dokona oceny formalnej złożonych ofert poprzez porównanie danych i dokumentów, zawartych w ofertach konkursowych z wymaganiami formalnymi określonymi w Ogłoszeniu. Oferty nie spełniające ustalonych wymagań zostaną odrzucone.
Osoby, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną dopuszczone do kolejnego etapu procedury naboru.
O terminie i dalszej procedurze naboru kandydaci będą poinformowani odrębnym pismem.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta http://bip.um.grajewo.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 0 86 273 08 09.

Grajewo, 2011-05-09


* niepotrzebne skreślić

Zatwierdzam
Burmistrz Miasta

inż. Adam Kiełczewski

 

Metryka strony

Udostępniający: Wydział Organizacyjny

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Poniatowski

Wprowadzający: Grzegorz Poniatowski

Data wprowadzenia: 2011-05-09

Data modyfikacji: 2011-05-10

Opublikował: Grzegorz Poniatowski

Data publikacji: 2011-05-09